Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 14:43:51 +0300

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/05917 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Rahuste küla, 21176 
Rahuste-Kaunispe tee// Leeviranna// Ooliranna// Pruuli// Raju// 
Suurepere-Sassi// Tiina (Rahuste PON) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tööd riigi teemaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27026240>  (menetlus nr: 
437435), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 05.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (SANDER KASK) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister